Odkryj Coaching
Sztuka Komunikacji Interpersonalnej
Asertywność w praktyce
Kreatywne myślenie
Zarządzanie sobą w czasie
Zadowolony Klient

Sztuka Komunikacji Interpersonalnej


Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy...nie mogę odeprzeć myśli...że małych rzeczy nie ma (Bruce Barton)


Jeśli:

  •  Słyszysz, że nie umiesz słuchać innych
  • Chcesz przyjacielowi przekazać informację zwrotną, ale nie wiesz jak to zrobić, żeby nie zniszczyć Waszej przyjaźni
  • Poświęcasz dużo czasu rozmowom telefonicznym z klientami i nie potrafisz uzyskać od nich istotnych dla Ciebie informacji
  • Chcesz poprawić relacje z bliskimi, przełożonym czy współpracownikami
  • Chcesz skutecznie zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  • Występujesz publicznie
  • W trudnych sytuacjach emocje wymykają Ci się spod kontroli
  • Miewasz częste konflikty i nieporozumienia w komunikacji z innymi
  • Z łatwością komunikujesz się z pewnymi ludźmi, natomiast są tacy, z którymi masz duży kłopot
  • Czujesz, że Twój komunikat często jest odbierany wbrew Twoim intencjom

Korzyści:

  • Dowiesz się jakie jest Twoje nastawienie oraz potencjał w komunikacji interpersonalnej
  • Udoskonalisz swoje umiejętności z: aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej, zadawania i odpowiadanie na pytania, dopasowania się do różnych stylów komunikacji, klarowania informacji
  • Doświadczysz jakie są Twoje filtry w komunikacji i jakimi filtrami posługują się inni, co to są metaprogramy i dlaczego warto je znać  
  • Dowiesz się, którym uchem słyszysz i jakie są bariery w komunikacji
  • Sprawdzisz swoją typową rolę w komunikacji oraz inne, charakteryzujące role Twojego otoczenia
  • Przekonasz się czy Twoja mowa ciała jest spójna z werbalnym przekazem i w jaki sposób niewerbalnie komunikują się inni

Program:

  • Jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty.
  • Jak doskonalić porozumienie z innymi
  • Jakie zadawać pytania, żeby rozmowa była skuteczna
  • Co to są poziomy słuchania,  na czym polega aktywne słuchanie i jak się tego nauczyć
  • Jak umiejętnie przekazywać informację zwrotną
  • Jak zapanować nad emocjami, które utrudniają komunikację
  • Bariery psychologiczne w komunikacji i sposób radzenia z nimi
  • Jak odczytywać niezrozumiałe komunikaty
  • Metaprogramy w komunikacji interpersonalnej
  • Role w komunikacji interpersonalnej
  • Style komunikacji w komunikacji interpersonalnej
  • Czytanie mowy ciała

Czas trwania 2 dni (16 godzin zegarowych)
 
Copyright © 2013 Odkryj Coaching